Nadwiślańskie łęgi w jesiennej krasie.

_Q4X8379

Fotografia z wczorajszego spaceru wałem przeciwpowodziowym z Dębek w kierunku Góry Kalwarii. W ostatnich dniach wybarwiły się pięknie łęgi między brzegiem Wisły a wałem przeciwpowodziowym. Wykorzystałem możliwość zrobienia zdjęcia z podwyższenia ponieważ pozwala to różnicować kolorystycznie i plastycznie najniższą zieleń. Skorzystałem także z lekkiego wiatru, który odwracał listki topól białym spodem do góry, ale podczas opracowania fotografii w programie graficznym przyciemniłem drzewa po to, żeby nie były przez te błyszczące liście zbytnio rozjaśnione. Przyciemniłem także lekko niebo. Ot i wszystko. Zdjęcie zrobiłem aparatem 1D Mark IV z obiektywem EF 24—105 mm f/4 L IS USM.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 12 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nadwiślańskie łęgi w jesiennej krasie.

  1. A ja widzę na niebie rękę łucznika który wypuścił strzałę.

    • aamroczek pisze:

      To jest obszar podejścia do lotniska w Warszawie, ale te smugi tworzą samoloty mijające lotnisko Chopina na dużej wysokości. W pewnej chwili zobaczyłem dwa zbliżające się, duży, jakiś Boeing, bo ciągnął za sobą 4 smugi i obok niego mały, jakby mu towarzyszył. Pomyślałem, że leci jakiś ważny gość w eskorcie myśliwca, ale to był także samolot komunikacyjny. Nawet sfotografowałem je teleobiektywem 400 mm jednak nic dobrego z tego nie wyszło, bo samoloty nie były dobrze widoczne na tle nieba, wyszły dobrze tylko smugi kondensacyjne równolegle obok siebie. Pewnie ten mniejszy leciał znacznie wyżej i miał silniki przy kadłubie z czego tworzyła się szybko jedna smuga. Pozdrawiam Panie Sławku.

Możliwość komentowania jest wyłączona.