Horyzont 2

4-inter_25u5983-hdr2Z bliźniaczego ze względu na pomysł, ale zrobionego innego wieczora i przy innym zachmurzeniu zdjęcia, też pojedynczego, zrobiłem dwa, jedno maksymalnie przyciemnione aby wydobyć chmury i barwę w jasnym, wąskim pasku na horyzoncie, a drugie nieco rozjaśniłem a następnie przepuściłem przez mój ulubiony i program SNS-HDR, teraz w najnowszej wersji SNS-HDR Pro 2.0 i uzyskałem znacznie lepszy efekt. Spróbuję jeszcze coś pokombinować, może mi się uda zrobić to lepiej, może…

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Horyzont 2

  1. Coraz lepiej, ale czy to jeszcze fotografia, czy już foto-grafika? 😉

    • aamroczek pisze:

      Czy to jeszcze fotografia? W moim przekonaniu tak, bo nie domalowywałem niczego a przekształcenia obrazu robiliśmy i pod powiększalnikiem, z mniejszymi oczywiście możliwościami, ale np. Edward Hartwig swoje fenomenalne wierzby przekształcał bardzo mocno, także Wołkow (przepraszam, ale imienia nie pamiętam) potrafił tak zmajstrować, że dech zapierało. W programie SNS-HDR Pro 2 wyciągnąłem z pliku cyfrowego informacje, których w innym sposobem/programem był nie pokazał – chodzi o te chmurki w jasnym pasku na horyzoncie. Fujara ze mnie, że nie zrobiłem od razu 2 zdjęć z takim ustawieniem: 0 i -2,0 EV, bo wtedy efekt byłby znacznie lepszy. Mogę sobie teraz tylko pluć w brodę. Pozdrawiam

  2. Genialne! Ustawiłem jako tło pulpitu 😉 Dziękuję 😉

    • aamroczek pisze:

      Miło dowiedzieć się, że komuś moja fotografia się spodobała, ale genialna to ona nie jest, mogłaby natomiast być lepsza, gdybym zrobił 2 zdjęcia do HDR z ustawieniem jak napisałem. Myślę, że jako tło na pulpicie będzie się przedstawiać dobrze, bo światło na horyzoncie będzie jasne – na papierze to jeszcze nie wiem, ale spróbuję zrobić jakiś wydruk nie mały, ale też nie za duży, aby nie wchodzić w koszty. Pozdrawiam.

Możliwość komentowania jest wyłączona.