Wszystkie zdjęcia obiektywem Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM z przysłoną f/4.0, ostatnie f/1.4

TIFF_9_DxOVP

Jeszcze kilka zdjęć z Orszaku Trzech Króli w Warszawie.  Wszystkie z czułością ISO 100 w trybie auto, balans bieli AWB (to informacja dla Leszka P. Różnice barw są spore, ale tak wyszło, a ja nie przykładałem do tego większego znaczenia).

TIFF_5

Roiło się od białych aniołków

TIFF_6

A to jeden podmarznięty anioł w zbliżeniu.

Capture-One-9--7

A to mój kolega w koronie królewskiej (z przerysowaniami, bo 35 mm to nie obiektyw do robienia portretów).

_25U2222

Na koniec zdjęcie w mieszkaniu dla zainteresowanych ostrością/nieostrością obiektywu Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM przy całkowicie otwartej przysłonie. Aby pokazać to co pokazuję, musiałem najpierw wprowadzić mikroregulację AF – ostatecznie na +5 w Skali od -20 do +20.

wycienek_25U2222

Powiększenie fragmentu – ostrość nastawiałem na środek między szpaltami, na te >>>>>. Obiektyw jest przy przysłonie f/1.4 w środku pola ostry. Najłatwiej udawało mi się ustawiać ostrość w trybie Live, przy obrazie powiększonym na ekranie LCD 10-krotnie. Gdy ustawiałem ostrość używając tylko jednego centralnego punktu AF, ustawienie nie było tak dokładne i nie było także zadowalająco powtarzalne. Obiektywy serii Sigma A mają jakąś możliwość indywidualnej regulacji, jak się dowiem coś na temat tego cudu, to się podzielę uwagami.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Wszystkie zdjęcia obiektywem Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM z przysłoną f/4.0, ostatnie f/1.4

  1. Marek Koteluk pisze:

    Według mnie na F 1.4 jest bardzo ostro i dobrze…

Możliwość komentowania jest wyłączona.