Kościół pw. św. Tomasza Apostoła – zdjęcia zrobione przy okazji

1

Z pewnym zdumieniem zobaczyłem, że mój paszport jest już nieważny a wyjazd niedługo… Dałem więc sobie zrobić fotą paszportową i pojechałem do Urzędu Wojewódzkiego na Ursynów, gdzie – ku mojej radości – załatwiłem sprawę w cywilizowanych warunkach i szybko. Wychodząc z budynku zobaczyłem interesujący architektonicznie kościół, na dodatek wspaniale oświetlony „bocznym” słońcem. Wróciłem po godzinie z aparatem. Niestety zmienił się kierunek światła, zbiegły się też liczne chmury i tak interesującego oświetlenia już nie było, ale kilka zdjęć zrobiłem. Kościół, pod wezwaniem św. Tomasza Apostoła, najlepiej fotografować rano i przed południem a potem dość późnym popołudniem. Wybiorę się jutro rano, bo będę w tej stronie Warszawy, a teraz daję to co przy okazji zrobiłem.

2

Zdjęcie wnętrza zrobione z przedsionka przez szybę. Obiektyw SIGMA 12-24 mm f/4.5-5.6 II DG HSM, program SNS-HDR Professional. Fotografia z 3 zdjęć, naświetlenie ±2,0 EV, program SNS-HDR Pro.

3

Otoczenie nie jest jeszcze skończone, prace trwają w wielu miejscach.

4

Nie wiem jeszcze kto jest autorem okazałej rzeźby przy plebanii. Obiektyw Canon EF 24—105 mm f/4 L IS USM.

5

Bryłę kościoła połączone są z budynkiem parafialnym okazałymi łukami.

6

Kościół, zaprojektowany przez architektów Stanisława Stefanowicza i Andrzeja Fabierkiewicza (Spółdzielnia Architektów PRO ARTE), widziany ze skrzyżowania ulic Ghandi i Miklaszewskiego

 

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.