Kościół we wsi RudyRysie

Order003-S1-0005

Smakosze powiadają, że obiad bez zupy się nie liczy. Fotomaniacy, do których sam się zaliczam, mogliby podobnie powiedzieć: – dzień bez fotografii?, a cóż to za dzień? Dziś fotografowałem i nawet zrobiłem parę dobrych technicznie fotografii obiektu technicznego w otoczeniu interesującym z technicznego punktu widzenia, ale nie mogę się tym pochwalić, dlatego wygrzebałem starą fotografię, jedną z tych, które robiłem do albumu pt. „Nowe kościoły w Polsce”. Przedstawia kościół pw. Dobrego Pasterza we wsi RudyRysie, koło Brzeska w województwie Małopolskim. To jeden z piękniejszych nowych wiejskich kościołów jakie fotografowałem i pojechałem do niego parokrotnie, żeby go fotografować o różnych porach, w rozmaitym oświetleniu – sfotografowałem go także późnym wieczorem. To jedno z zachowanych zdjęć zrobionych na dostępnych wtedy filmach ORWO.

Teraz, gdy mamy aparaty cyfrowe i technologię wysokich rozdzielczości tonalnych HDR, można byłoby zrobić znakomicie lepszą fotografię, więc nie tylko cieszmy się, że dożyliśmy takich wspaniałych możliwości, ale wykorzystujmy je jak należy. Czego wszystkim i sobie także, życzę.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Kościół we wsi RudyRysie

  1. Howgh! 🙂 L.

  2. aamroczek pisze:

    Howgh, howgh!!! – krzyknę indianie i znikli w lesie. To zapamiętałem z Karola Maya. To były czasy…

Możliwość komentowania jest wyłączona.