W Toruniu wszyscy fotografują Kopernika, więc ja także…

GOTOWY_Q4X7203

W ostatnią sobotę przez większą część dnia miałem radość fotografowania w Toruniu. Miałem radość tym większą, bo nie tylko w miłym w towarzystwie Pana Sławomira Bandzula, ale i z jego pomocą. Kopernika oczywiście także sfotografowałem więc go pokazuję najpierw, a później pokażę co mi się jeszcze udało.

***

Canon EOS 1D Mark IV + EF 100—400 mm f/4.5—5.6 L IS USM.
Ogniskowa obiektywu 200 mm (ekwiwalent: 260 mm), ISO 400,  f/8.0, 1/500 s.

Ps. 1.

Tu zdjęcie z rudą laską, która w tym miejscu mi nie pasowała.

_Q4X7203

Ps. 2.

Ponieważ sprawy ostrzenia fotografii wywołały spore zainteresowanie, to może coś na ten temat napiszę, ale najpierw uporam się ze zdjęciami zrobionymi w Toruniu. Jestem zachwycony Toruniem. A do zachwytów optycznych doszły smakowe – jadłem znakomite pierogi i lody.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „W Toruniu wszyscy fotografują Kopernika, więc ja także…

  1. Fajne! Żeby jeszcze ta kobietka była bardziej ekspresyjna! Ale, jak model nieruchomy, to tak się fotograf zachowuje. Może warto to jeszcze kiedyś powtórzyć, lekko aranżując…

    • aamroczek pisze:

      Nie wysilając się zbytnio, jeżeli nie brać pod uwagę wchodzenie na wieżę ratusza, można z góry naklepać sporo fajnych zdjęć. Ale na to trzeba poświęcić więcej czasu niż miałem, bo chciałem i to, i tamto, i jeszcze z drugiej strony Wisły zrobić sobie panoramę do kolekcji. Więc zrobiłem kilka, a potem bawiłem się w fotograficznego krawca, bo przyszywałem łatki w miejsca, które mi się nie podobały. Z tego zdjęcia wyciąłem zgrabną laskę bo stała w nieodpowiednim miejscu.

Możliwość komentowania jest wyłączona.