Kąty Rybackie

1240_DxOVP

Tak kiedyś wyglądał plaża z kutrami w Kątach Rybackich.  Warto powspominać. Jak jest teraz? Nie wiem. Dawno nie byłem. Czy te kutry jeszcze istnieją?

***

Aparat: Pentax 67II, obiektyw: SMC Pentax 67 45 mm F/4.0. Film Fujichrome Provia 100F. Przepraszam za pomyłkę, poprzednio podałem że to był Shift 75 mm, bo nim najczęściej fotografowałem w plenerze.

Zdjęcie Leszka Pękalskiego_ Kąty Rybackie

A taką fotografię zrobił Leszek Pękalski. Mówiąc szczerze bardziej mi się podoba. Gdy mi napisze jakim aparatem fotografował, to uzupełnię, a teraz cieszcie oczy takim widokiem.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Kąty Rybackie

  1. A to na pewno Kąty Rybackie, a nie Jantar?

  2. wygodna pisze:

    Uwielbiam takie widoki!

  3. Bardzo mi się podoba zestawienie tych dwóch zdjęć. Super! Od razu nabierają innego wyrazu.

Możliwość komentowania jest wyłączona.