Dwa zdjęcia, nikomu niepotrzebne.

_Q4X5115_DxOVP

Dziś rano, gdy szedłem po chleb do sklepu piekarza, zobaczyłem robotników pracujących przy oknach na budowanym wieżowcu. Wróciłem z aparatem i zrobiłem dwa zdjęcia. Po co fotografowałem? Sam nie wiem.

_Q4X5121

***

Pierwsze zdjęcie: Canon EOS 1D Mark IV. Obiektyw: Canon EF 24—105 mm f/4 L IS USM. ISO 100. Ustawiona ogniskowa 65 mm. Korekta ekspozycji +2/3 EV. Przysłona obiektywu f/5.6, migawka 1/1000 s.

Drugie zdjęcie: Canon EOS 1D Mark IV. Obiektyw: Canon EF 100—400 mm f/4.5—5.6 L IS USM + Extender 1.4X III. ISO 400. Ogniskowa 560 mm. Korekta ekspozycji + 1.0 EV. Przysłona obiektywu f/8.0, migawka 1/1000 s.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.