Kormorany

_MG_3014

Czekam aż Unia Europejska ustanowi limity połowu dorsza przez kormorany. Te bezczelne ptaki łowią tyle dorszy ile im się podoba, napychają sobie nimi brzuchy i nikt nad tym procederem nie panuje. Najwyższy czas aby Komisja Europejska pochyliła się i uregulowała tą sprawę…

W oczekiwaniu na kolejną dyrektywę pokazuję fotografię z 2010 r. Aparat: Canon EOS 7D. Pożyczony przez SIGMA ProCentrum obiektyw SIGMA 70-200 F2.8 APO EX DG HSM. Fotografia jest wycinkiem wielkości około ¼ powierzchni zdjęcia. Na palu po lewej siedziała mewa – usunąłem. Plik RAW otwarłem w Camera Raw 6.7, ale potem obrabiałem w aplikacjach NIK Collection do Photoshopa:  Viveza 2 i Sharpener Pro 3.

Od trzech tygodni wybieram się nad morze, więc może jeszcze w tym roku uda mi się ten zamiar. Mam teraz obiektyw Canon EF 100-400 mm F/4.5—5.6 L IS USM, więc liczę na ciekawsze ujęcia.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Kormorany

  1. Lepiej nie podpowiadać takich pomysłów a nóż tutaj zaglądają?

Możliwość komentowania jest wyłączona.