Sanktuarium Matki Bożej Bolesnej w Mariańskim Porzeczu w fotografii panoramowej

_Q4X1498-HDR(3)_stitch_DxOVP

Trzy, a może to już nawet cztery tygodnie temu zrobiłem dwa ujęcia wnętrza sanktuarium Matki Bożej Bolesnej w Mariańskim Porzeczu. Było niedzielne popołudnie, kościół był zamknięty, fotografowałem więc przez kraty, trzy zdjęcia seryjne w lewo, trzy zdjęcia w prawo, na pamiątkę z niedzielnej wycieczki. Fotografię w wersji czarno-białej zamieściłem tu jakiś czas temu, a dziś wpadłem na pomysł, aby spróbować połączyć dwa HDR-y w jeden i zobaczyć co też z takiego łączenia wyjdzie, gdy zdjęcia zrobione zostały obiektywem… 14 mm. No i proszę bardzo, powinno się nie udać a udało się. Fotografia byłaby oczywiście lepsza gdybym ustawił aparat na statywie i niską czułość ISO, ale było jak było a teraz całe wnętrze kościoła mam na jednej fotografii. Jest także na niej trochę szachrajstwa, ten ciemny łuk u góry to twór graficzny, bo żal mi  było wycinać żyrandol a po zmontowaniu zdjąć nie było niczego w górnych rodach. Może się kiedyś wybiorę aby  sfotografować wnętrze świątyni jak należy, nie będę tedy niczego domalowywał.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Sanktuarium Matki Bożej Bolesnej w Mariańskim Porzeczu w fotografii panoramowej

  1. Jacek Żółtowski pisze:

    miodzio obrazek panie Andrzeju, niech zgadnę w SNS-HDR?

    • aamroczek pisze:

      Tak, to ten program. Ale on służył tylko do zrobienia dwóch fotografii HDR, a montaż to już zasługa innego programu. Nie przypuszczałem, że sklei tak dobrze, a skleił całkiem udatnie. Fotografowałem obiektywem Samyang 14 mm, całkiem dobry a nie drogi. Pozdrawiam.

  2. Bardzo piękne – nadal trzymasz formę! 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.