„Czwórka” na Placu Bankowym w Warszawie

_Q4X2622-HDR(3)

Jechałem w godzinach przedpołudniowych prawie pustym tramwajem przez dłuższy czas i w którymś momencie pomyślałem, że mógłbym spróbować zrobić w nim zdjęcie. Miałem aparat i szerokokątny obiektyw ale zanim zabrałem się do roboty znikły jaskrawe smugi światła tworzące atrakcyjne oświetlenie wnętrza. Ostatecznie zrobiłem zdjęcia do HDR na Placu Bankowym. Dalej trasa tramwaju nr. 4 prowadziła w prawo, przez most na Wiśle na Żerań i oświetlenie byłoby na niej atrakcyjne, ale ja musiałem już wysiąść. Ponieważ  fotografia mi się spodobała więc chyba zdecyduję się na kolejną przejażdżkę, mam nadzieję że będzie wtedy więcej pasażerów.

***

Aparat: Canon EOS 1D Mark IV. Obiektyw: SIGMA 12-24 mm f/4.5-5.6 II DG HSM. Data i czas: 2013-05-17 10:29:07. Ustawiona ogniskowa obiektywu: 12,0 mm. Ekwiwalent ogniskowej: 15,6 mm. Czułość aparatu: ISO 400. Pomiar ekspozycji: wielosegmentowy. Program AE. Priorytet przysłony obiektywu (Av). Przysłona  f/7,1; migawka 1/60 s. Sekwencja 3 zdjęć z ustawieniem ± 2,0 EV. Kompensacja ekspozycji: 0 EV. Format zapisu: RAW. Przestrzeń koloru: Adobe RGB. Oprogramowanie: SNS-HDR Prof. i PhotoShop CS-5 PL.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.