Okazja. Wakacyjna promocja. 79,20 zamiast 99,0 zł.

Wydawnictwo HELION ogłosiło promocję. Od 30 lipca do 12 sierpnia 40 książek można kupić taniej. Kto ma ochotę, może skorzystać z okazji i kupić moją książkę taniej o 20%. Pierwszy rozdział tej książki, przedstawiający historię Available Light w fotografii, zamieściłem jakiś czas temu. Kolejne rozdziały dotyczą sposobów fotografowania, techniki HDR, spraw kompozycji itp. Sprawę można załatwić wchodząc do zakładki „Moje książki”. Polecam.

Informacje o aamroczek

Fotografik, członek ZPAF, autor 10 książek w tym 3 albumów fotograficznych. Wydał 4 książki dla fotografujących sprzedane o łącznym nakładzie ponad 90000 egzemplarzy: "O fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu", "Książka o fotografowaniu dzieci" oraz "Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym. Fascynująca historia od Available light do HDR".
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotografie, Rozmaitości, Sprzęt i technika i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Okazja. Wakacyjna promocja. 79,20 zamiast 99,0 zł.

  1. tinedclub pisze:

    Witam serdecznie! Właśnie to zauważyłem, w piątek kupiłem a dzisiaj powinienem mieć ją już w rękach. Pozdrawiam upalnie.

    • aamroczek pisze:

      Witam serdecznie i życzę przyjemnej lektury. A co do lata, wreszcie mamy piękne lato, słoneczne, może ciut-ciut za gorące, ale dawno takiego nie było. Przesyłam pozdrowienia.

      Andrzej

  2. tinedclub pisze:

    Czy Pana sprzęt nie ma możliwości zapisu na jednej klatce kilku ekspozycji? Pytam w odniesieniu do doświadczenia ze świecą. Mój Nikon D7000 ma taką możliwość i aż mnie korci, żeby przeprowadzić podobne doświadczenie.
    Książka wspaniała. Już ją zmłóciłem. Na dniach wyjeżdżam nad morze, bo muszę dać odetchnąć swojemu synkowi innym, niż warszawskim powietrzem. Mnie samemu też się przyda odetchnąć jodem, tym bardziej, że mam chorą tarczycę. Będzie też okazja do fotografowania. Pozdrawiam.

  3. aamroczek pisze:

    Niestety nie mam takiej możliwości. Ma to chyba Canon 5 D Mk II, ale nie jestem pewien. Ma natomiast 1D X, ale ja go nie mam…
    Miło mi, że się Panu książka spodobała.
    Co do fotografii ze świecą, to tamtym aparatem fotografownaie było kłopotliwe, Canon 1D Mk IV ma 7 zdjęć w sekwencji z różnymi naświetleniami +/- 3EV i można byłoby tą fotografię zrobić łatwiej i lepiej. Warto eksperymentować, bo zawsze coś z tego wyniknie a nawet gdy coś się nie udaje, to korzyść taka, że nie tędy droga.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę nie tylko dobrego wypoczynku, ale także fotografii, które przynoszą zadowolenie.
    Andrzej

Możliwość komentowania jest wyłączona.